Yes !

Nu har jag fixat ihopa 33 cv som ska skickas ut i Lund.
Jag tänker testa och se om det kanske går bättre där. Hoppas*
Sen så ringde irina mig och jag fick en ny tid med henne nu på
Torsdag halv 2 på af då ska vi snacka och kanske försöka sen få
in mig nån stans på praktik. Det känns som det äntligen börjar hända
saker nu, är så satans trött på att bara vara hemma om dagarna
utan att tjäna ett ända öre sj, nej det får vara slut på detta nu!

Det känns verkligen bra nu , allting börjar flyta på lite bättre !
Ska ringa till alla dom butikerna som jag har skickat ut tidigare cv
till och kanske få napp där. Man ska alltid göra ett försök!

Oj oj , vad man blir lycklig för en stund, hoppas bara att det håller i
sig nu så att när man får jobb så är man så taggad och ger 200 %.
Det kommer jag göra ändå men vill detta så mkt !

HÅLL TUMMARNA GOTT FOLK!

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde (Bigsiss)

Du vet att jag alltid håller tummarna för dig min lilla snutteplutte, Älskar dig gumman och hoppas alltid på det bästa för dig <3

2009-09-29 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0