Vilken underbar 15 månaders dag !! <3<3


Först kom älsklingen hem från jobbet med denna fina
egenplockande buketten! Så gulligt av honom att plocka
blommor! Verkligen !


Sen stack vi till Lund och käkade på ett ställe som
hette "sandra" och det var jätte mysigt ! Verkligen!
Sen gick jag in på Ålens igen med älsklingen och
kollade en gg till på den väskan som inte hade något
mittenfack, men sen såg jag att den hade ett till fack
på utsidan som kommer vara vid min kropp så där
fick nycklar och plånboken vara ! Så jag köpte den
och är super duper glad för det också ! Där var 4 fack
på utsidan också så allting fick plats som jag vill ha med
helt fantastiskt !

Här kommer en bild:

Sen på kvällen blev det mkt mkt mys och många
pussar på älsklingen, jag är såååå lycklig som har
han som pojkvän, tänk så lyckligt lottad jag är !

LOVE YOOOOOOOOOOU MARCCCCCCCCCCUUUUUS<3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: milla

Jodå, det är bara bra. Har för tillfället precis vaknat, så jag är lite trött, men vem är inte det när man precis gått upp? Haha!



Hur är allt själv?

Kramar i massor

2009-09-11 @ 12:30:26
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0