Torsdag <3


Jahapp, då var det yttligare en ny dag och arbetslös är man och klagar.
jag börjar snart undra var man ska söka någon stans, ingen vågar
anställa nu när det är lågk. eller? Hoppas att jag får tag i något jobb för
jag vill inte gå hemma mera, vill inte bo hemma! Vill ha mitt eget med
älsklingen, bara han och jag i en 3:a på jacobsgatan i kävlinge!
Om det är någon som vet något ställe så snälla hör av er, jag vill så
gärna ut i arbetslivet.
Nej , idag ska jag kolla runt lite om de finns något ställe där jag kan
skicka till som jag inte har gjort! Önska mig lycka till!

ÄLSKAR MARCUS BIOSCA SÅÅ MKT !<3<3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Anonym

Sök som timanställd på nått vårdboende, dom behöver alltid folk.

2009-09-18 @ 05:58:58

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0