Tisdags kväll =)

Hej hopp gummi sn*pp !
Idag var jag med madde och amanda på kyrkis och
det var faktiskt RIKTIGT trevligt här i löddeköpinge!
Dom var jätte artiga och bjöd på katte och tee och saft
och där var till min förvåning 2 killar med sina barn, dom
kan ha varigt kring mellan 25-30 år, riktigt roligt!
Vi satt ute i solen på filtar och sjöng låtar och bara njöt
i den fina solen, det var jätte kul faktiskt!
Det var kanske inte SÅ jätte mkt folk denna gg men jag
kan ju tänka mig när det börjar bli lite kallare vill nog folk
komma med sina barn och mysa i hösten!
Det är på tisdagar och onsdagar!
Vi ska dit nästa tisdag igen, kul om nån mer kommer !
REKOMMENDERAR till DIG som har barn i LÖDDE!

Jag kom hem vid 6 och fick i mig mat, snackat med
mamma en massa och tittat på de sjuka jarry springer..
Snart ska vi se en film jag och älsklingen och bara mysa!

Jag ska skriva in mig på af igen och sen förhoppningsvis få
en praktiskplats , Hoppas* Så jag och älsklingen kan stå på
egna ben tsm!

Nej nu ska jag mysa med min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0