Tisdag <3

Igår var madde här med lilla amanda och det var jätte kul
och vi fikade , kolla på när jag var liten o louise , åt fika,
kollade foton och filmer och amanda var i full gång hela
tiden som vanligt! Men hon sov sött när mamma tog henne
på en 1 timmes promenad! <3


Idag ska jag gosa ner mig framför tv:en med en varm kopp
choklad och en mysig filt vi har där nere! Sen ska jag bara
slappna av och gosa tills marcus slutar jobba för då beger jag
mig till kävlinge och sen ska vi fixa klart hans rum idag! Sen
antingen ikväll eller imorgon blir det väl att sätta in alla hans
möbler i det nya rummer! Ska fotografera idag med! <3
Men jag ska nog också hjälpa pappa med några saker först!

Imorgon - Ska jag hem till madde vid halv 10 så ska vi sen
bege oss till Kyrkis i Lödde! Dom är så trevliga där och så vi
bestämde oss för att sticka dit då mellan halv 10 - 12.<3

Sen hoppas jag få träffa Jossa i veckan nu nån dag , alltid mysigt!
Kimberly kunne inte denna vecka så det blir förhoppningsvis nästa!

Nej nu ska jag fixa med foton och sen blir det tv:en :P, BYE <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Anonym

Godnatt! =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-09-22 @ 23:48:34

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0