Söndagsmys <3

Lördag - Igår var jag och marcus först här hemma hos mig , marcus
var sååååå trött att han somnade i min säng vid 5 tiden och sov till
7 någon gg. Då bestämde vi oss för att käka så vi stack till kävlinge
till viking och åt där snabbt sen stack vi hem till marcus för att hälsa
på dom och snacka, sen vid 10 blev jag så jävla trött så vi åkte hem
till mig igen och jag somnade pladask!
Vi ville inte äta hemma igår för mina föräldrar var så kärleksfulla mot
varandra, asso mkt mer än vanligt så vi ville inte störa!


Söndag - Idag ska marcus sticka iväg och fiska, som han redan nu
har gjort, ska fiska med andré och jag känner inte alls för att fiska
så jag ska stanna hemma om inget annat händer. Är lite rastlös så
vi får se hur allting blir!! Kanske ska hjälpa till här hemma lite , städa
eller något!
Sen ska jag skicka ut 10 nya cv till ställen! =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0