Skåne runt känns det som =D<3

Idag vaknade jag och älsklingen av att pappa ringde marcus mobil
när han var i malmö halv 10 och sa att clas inte kunde köra pga
något med bilen och att det såg ut att bli monligt, så vi stack inte
in där men vi stack ändå till malmö för att kolla om en butik var
öppen som den såklart inte var, vi hade sånna problem att hitta dit
så jag tror att det tog oss en 30 min att komma dit, sen stack vi hem
till marcus och snackade med hans pappa och kelade med nikki sen
träffade vi fredde en svängom och sedan stack vi ut med nikki till
järavallen så hon fick springa av sig. Sen hem till marcus igen och
lämnade nikki och nu är vi hemma hos mig efter en snabb svängom
till mekanomen..

Idag- ska vi mysa med marcus älsklingen. Vi ska plocka plommon
som hänger mogna i trädet här hemma, sen ska vi se på en film,
sen ska jag fixa ett cv också som jag ska skicka imorgon.
Vi kanske träffa linus ax sen en sväng om idag  =)

Imorgon- ska jag som sagt var ta ut min p-stav ! Marcus ska hänga
med mig dit. Hoppas att denna gg går mkt snabbare än förra.

Tisdag - Ska söka jobb, skriva in mig på ab och fixa allt!

Onsdag- Idag är det KIMBERLY , ska bli super kul att träffa henne idag!! <3<3

Tordag - Har inte riktigt bestämt mig ännu vad... men tror jag vet !


JAG ÄR SÅ LYCKLIG!


Jag har faktiskt haft nu en del funderingar på mitt liv, jag lever bara en gg..
Det är mkt intressant och när jag har snackat med familjen om de så håller
dom med mig, tror jag ska sattsa hårt!

Ibland tror man att man vet allting, när man egentligen inte vet ett skit . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0