Onsdag <3

I Måndags var jag och madde på af och skrev in mig ,
skönt att vara inskriven igen nu så man kanske kan få ett
jobb så man kan flytta hemifrån och börja om på nytt med
älsklingen, det är min absolut största dröm just nu! Man måste
ju ta en sak i taget!
Sen efter jag skrev in mig igen som tog 5 min när irina hade
sagt att det skulle ta 20 min så stack vi hem till där madde bodde
innan hos micke och petra. Vi kom dit vid 11 och kl 3 kom marcus
och hämtade mig för jag trodde boxstavligt talat att jag skulle
somna när som helst, var så trött den dagen!
Sen mös jag och älsklingen och åt glass och kollade film och sen
somnade jag som en stock! Vi var även inna på lustgården... ;)

Igår, var jag hemma hos madde vaknade dock väldigt försent
tänkte gå upp vid 9 men de ville inte min kropp var helt slut,
kom till madde snackade mkt som vanligt och lilla stjärnan var
happy som alltid ! Vi var på BVC och sen blev det lunch när vi
kom hem igen till madde, det var så kul att se amanda äta hon
åt hur mkt som helst! Förstår inte hur en sån liten kropp kan
stoppa i sig SÅ mkt! Helt fanstasiskt! Tog två fotion från igår=

Här sitter hon och har precis ätigt fiskgratäng och
så fick hon efterätt , vaniljbulle ! =D


Hon är väldigt duktig nu maddes lilla stjärna, hon kan
stå sj nu i sekunder ! Igår stod hon helt sj i ca 8 sekunder
och en gg stod hon kanske i 5 ! Helt enormt vad stor hon
börjar blir nu! Här står hon och håller i min tröja, så söt!


Sen på kvällen kollade jag och min familj på idol, så jävla skönt!

Madde du vet det vi pratade om UTOMHUS grejjen, här
är en bild jag tog när jag var ute med nikki och gick!


Onsdag - Ja idag så jobbar älsklingen men han kommer
till mig vid 4 så ska vi bara mysa och gosa idag !
Ska ringa irina och få en ny tid, tänkte jag !
Jag kanske går inom och skriver mer ikväll annars blir de
imorgon! Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0