Onsdag <3

heej heeej !

Jag är super duper glad och pigg idag ! (ovanligt..)
idag var jag med min käraste vän Jossa hemma hos henne
och drack kaffe och mös i hennes lilla uteplats , vi snackade och
jag hade det verkligen jätte kul. Plus att idag var det första gg
som jag åkte till Lomma sj med buss och det gick bra tack vare
Jossa som räddade mig i sista minuten! =D . hennes föräldrar
var jätte trevliga och man kände sig verkligen jätte välkommen!
Nej du Jossa , mig kan du räkna med fler gg hemma hos dig! =D
Hoppas att vi syns snart igen , du är en sann vän ! <33

Just nu sitter jag vid datan här nere i stora rummet och älsklingen
tittar på tv, vi har precis sätt idol och jag hoppas att han erik går
vidare han är sjukt bra , jag tror också han gör det efter kvällens
framträdande... sen var där en till som var sjukt bra , kommer inte
ihåg hans namn just nu. Aja!

Jag älskar att det börjar bli lite ruggigare väder ute, man myser ner
sig så mkt mer i soffan med filtar och stora fluffiga kuddar. Varma
koppar choklad och massa gott gott. jag ser verkligen fram mot denna
vintern faktiskt!!

Som sagt idag har jag skickat ut 33 cv och hoppas absolut på det bästa nu
vill verkligen ha jobb (gud vad jag tjatar)! men jag vill såååååå gärna!

Imorgon ska jag till af och prata med irina, även träffa kimberly en sväng
om , ska bli kul var väldigt länge sen nu. =).

Nej nu ska jag kolla in andras bloggar sen krypa ner hos älsklingen <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0