Mys rummet !

Hej hej godmorgon!

Igår så blev rummet super duper mysigt, marcus tyckte också om 
rummet , blev en liten förändring och det var ett lyft. Jag sov jätte gott
inatt och det gjorde marcus också !

Idag har jag varit uppe sedan klockan halv 9 för jag skulle till
af, mamma körde mig som tur var för annars hade jag fått gå 
upp klockan 6 och det hade inte varigt kuligt =D , 
men dom kom inte och öppnade för klockan verkade inte
fungera så dom får skicka ut en ny tid tack vare det, jag och
mamma stod där ändå i 20 min och ringde och höll på.
Skit dumt...

Senare ska jag enbart skicka ut cv, och mysa med älsklingen!
ska kanske baka idag , är rätt sugen på det nu när det börjar bli
kallare och mysigare väder ! Älskar hösten / vintern!! Ser verkligen
fram mot vintern detta året , mysa ner sig i soffan med en varm dricka
och kakor och en mysig filt. Yes !

Imorgon ska jag träffa Jossa , det ska bli super duper kuligt!
verkligen ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0