Måndag , <3

Idag vaknade jag nästan ståendes i sängen, har bytat ringsingnal
och när marcus ringde mig så var det kajjan som snackade, jag
trodde fan att det stod en man i mitt sovrum... Jag kände riktigt
hur hjärtat slog snabbare och hårdare, hur mina muskler började
ömma, haha värsta adralinkicken! Nej jag får fundera på om jag
verkligen ska ha den singnalen.

idag skulle jag egenlitigen ha varigt och plockat ut min p-stav
men jag låter den sitta i faktiskt, den ser bättre ut och så slipper
jag ha mini piller, ska låta den sitta inne i nått år faktiskt.
Så idag blir det ändrade planer för mig, så jag ska ta det lugnt
hemma kanske träffa nån och snacka, vi får se hur jag gör!

Igår var vi vid järavallen, jag tog 53 foton men orkade inte ladda
upp alla så tog 3 st =D !


Här säger marcus sitt till Nikki som är helspänd, det
regnade så jag stod under ett träd !

Hahah och iväg !

Älskar verkligen marcus så mkt , han är min framtida
man, min älskling, mitt hjärta, min kärlek !
Nikki är typ min lilla hund också, tycker sååååå mkt
om den hunden asso!! =)


Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Carro

Är det en "bevara christiania" tröja? :P Fast misstänker nästan att det är Mickes tröja

2009-09-13 @ 21:40:50
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0