Måndag <3

hejsan allihopa!

Marcus rum är alldeles strax klart ! Super kul! Det blev verkligen
jätte fint och mkt manligt rum så det är bra! (ehm) . Så nu har
andy hans kompis lagt klart golvet i rummet så nu återstår bara lite
målning och sen flytta in möblerna! Har fotat men fotona ligger på andra
datan så det blir i ett annat inlägg.

Idag ska jag fixa klart alla 30 nya cv som ska ut till nya butiker , sen hoppas
jag på jobb. JOBB JOBB! GE MIG !

Just nu fick jag ett mega ryck, jag har börjat ta ner allting och möblera om
mitt lilla lilla rum, ska bli mkt mkt mkt spännande ! =D hahah.
Har annars varigt hos madde idag en stund.
Snart kommer marcus och då blir det MYS!<3<333

MIN SUPER DUPER ÄLSKLING!
JAG ÄLSKAR DIG SÅ EXTREMT MKT SÅ DET ÄR SJUKT!
FÖRSTÅR DU DET ? ÄLSKAR DIG MKTMKTMKTMKTMKT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0