Lördags uppdatering !

hej igen , hahah jag uppdaterar snabbt nu inför imorgon för
jag kommer antagligen inte ha tid att sitta så mkt vid datorn
imorgon... :( .

Imorgon ska hela familjen till ikea, mamma ska köpa säng och
jag och marcus ska kolla runt lite och kanske köpa nått litet i
väntan på jobb till mig! Så de blir IKEA vet inte om de blir malmö
eller helsingborg, vi brukar ta båda. Så det återstår att se =D.

Sen blir det hem och käka "mellis" och sen kanske mysa lite,
kolla datorn och så, men sen blir det KONSERT JORN!

Det blir jag daddy och marcus som ska se jorn , sjukt bra som jag
har sagt innan , ska bli fett ös, fota ska jag göra, OJA !

Sen blir det raka vägen till sängen sen när man kommer och sova !


nej nu är jag trött så ögonen kollar i kors, BYE <33

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Kimberly

Jaså? :D jag, mamma och William ska också till Ikea en sväng om imorgon "Malmö", måste handla en ny bäddmadrass till William "kan vara därför han inte sover på nätterna längre"

Hoppas vi stöter in i varandra då :D hade varit skoj <3

2009-09-12 @ 00:01:12

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0