Lördag , <3

Nu har jag varit vaken i en timme och har snackat med pappsen
i telefon om drag race i malmö, han är nu med i ett team och
hjälper till att fixa bilen och sådant. Skit kul att se han så pigg
och lycklig, det är verkligen hans grej det.

Det hade precis ösregnat ner där men han sa att dom antagligen
ska börja köra igen vid 1 tiden om det har torkat och inte regnar
mera. Så isåfall ska jag och marcus in där och titta på alla bilar
och när pappa är framme och hjälper till på banan, coolt faktiskt!

Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, tänkte höra runt
med lite folk, jag tycker att jag och marcus ska börja ut och
träffa mer folk igen, kanske inte dricka lika mkt men iallafall
träffa personer!



Måndag- Ska jag ta ut min p-stav och ska ist börja med mini
piller nu .Så jag är i Bjärred klockan 15.15 för detta mirakel.

Onsdag- Träffa bästaste Kimberly ! Snacka och bara ta det lugnt
i höstvädret ! Ska faktiskt bli jätte roligt att träffa henne igen!

Sen nu nån dag i veckan om jag får tid över nån dag ska jag skriva
in mig på arbetsförmedlingen! Nu vill jag stå på egna fötter !


Älskar min marcus biosca så sjukt mkt, allting blir bara så
kärleksfullare hela tiden, vi har alltid varit det men det
känns nästan jämt som man är nykär ! Åh jag har verkligen
hittat min framtida man som jag litar på till 1000 % och
verkligen vill leva det liv jag har här på jorden. <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0