Lördag <3

Fredags - Ja jag väntade på min älskling som kom hem till
mig och typ somnade på soffan en stund, vi kollade på tv tills
klockan blev 6 för då var de ju cops och då vaknade han till.
Då gjorde jag och pappa varma mackor i ungnen som blev super
goda, så efter att ha ätit och var trötta satte vi alla oss vid tv och
tittade på Idol (som är jätte roligt i år tycker jag). Sen innan vi
gick och la oss för både mamma och marcus var trötta spelade
vi en omgång Yatzy sen gick vi in och la oss och marcus somnade
direkt den stackaren, jag var väl mer piggare men somnade typ
20 min eftre han. Men han har ju jobbat denna veckan på sitt nya
jobb och ska upp imorgon kl.9 och börja jobba igen, stackare!

Lördag - Nu har marcus åkt hem och ska börja klippa deras grannes
häck som har blivigt jätte hög, deras grannar bor inte där mera så
därför gör marcus och hans pappa det, så dom kommer nog hålla på
i timmar för den är inte att leka med, kan fota den! Sen ikväll har vi
inget alls bestämt ! Så vi får helt enkelt se hur vi gör ikväll!
Förhoppningvis vill pappa övningsköra med mig så jag kan ta det dumma
körkortet!

Söndag - Hoppas jag blir bara en mysdag här hemma med älsklingen!

Måndag - Madde gumman kommer hit med lilla stjärnan! Ska bli mysigt,
mycket snack och fika kommer det nog att bli! Är alltid trevligt när dom kommer
men nu kan vi inte bada för de e nog liiiiiiite för kallt, synd! haha men vi kanske
spelar något kuligt spel, vi får helt enkelt se <3<3

NU ska jag göra vid mig och bege mig till kävlinge för att hjälpa
älsklingen!! <3<3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0