Kärlek <3

Igår var jag hemma hos madde och vi gick till kyrkis
eftre en stund, där var mkt folk men de gick bra !
Sen har vi bara tagit det lugnt och haft de mysigt!
Och amanda var i full gång som vanlig.

JAG TYCKER OM DU BOR I LÖDDE OCH HAR FÅTT BARN,
KOM NER TILL KYRKIS OCH UNGÅS MED OSS ALLA! DET ÄR SUPER
KUL DÄR OCH DOM ÄR SÅ SNÄLLA!

Sen kom pappa och hämtade upp mig så körde vi till
tattoo i lödde och snackade med våran tattooerare
malin, pappa ville fixa till sin lite och jag undrade vad
hon ungefär trodde att den skulle kosta! Sen åkte vi
till bauhause för jag skulle visa pappa en tapet jag och
marcus vill ha i vår lägenhet senare!
Sen körde vi till mammas jobb och bytade bil, sen
övningskörde jag och pappa till Lund till mc donkan
och åt sen övningskörde jag ända till Dalby och det var
verkligen 100 rödljus hela vägen typ, och 90 % av dom
fick jag stanna plus att det var rusningstrafik för alla slutade
typ jobba där vid 5 tiden! Men jag klarade det helt utmärkt
och fick inte en ända gg något kärringa stopp, så himmla
stolt, jag fick under bara gg jobba med gas och koppling och
det var inga problemas alls! Sen övningskörde jag såklart
hela vägen hem också. Hur kul som helst!! Jag börjar verkligen
få klämm på detta nu! Snart körkort? <3

Idag - Har ingen aning ännu , har typ precis vaknat! Men jag
ska iallafall skicka 10 nya cv idag. Så mkt vet jag! Tror jag
faktiskt vill bara mysa med marcus idag , vi gör inte de så
ofta haha vi har alltid fullt upp , mest han =D så idag tror jag
att ingen av oss kommer göra något så idag blir det en mysdag!
Just det kom på att vi ska tapetsera hans rum.. haha! Så det
måste också fixas idag =D <3

Imorgon FREDAG - Under dagen ska jag hjälpa min bästaste
madde med deras nya högtalare! Sen blir det väl snack och sånt.
På kvällen tror jag att jag vet ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0