Jossa idag och ett skit väder =)<3

Hej hej !

Imorse så kom emz som bor här i hoffan nära mig förbi
en sväng om imorse , trevligt att se att hon mår bra och
är väldigt utåt som vanligt :P , vi år panpizza och snackade.

Sen skulle jag ta bussen vid 2 till lödde för att träffa min kära
vän Jossa på en fika tillsammans, så vi satt på cafe Uven och
tog först en kopp varm choklad i och med det kalla vädret.
Sen satt vi och snackade i ca 2 timmar så köpte vi var sin
baugett där också , super goda faktiskt ! Så satt vi där i
yttligare 2 timmar och bara snackade , så mysigt tyckte jag!
Emelie jobbade där och de var rätt kul att se henne så
koncentrerad på vad hon gjorde. HAHA.
Sen satt vi ute och jossa rökte lite och vi satt där i regnet
och bara snackade och snackade. Det var RIKTIGT
trevligt, jag tycker skarpt om jossa som vän, verkligen !!
Vi är så lika på något sätt, nej så vi ska nog ses snart igen.
Det var en riktigt trevlig dag idag.

Nu är jag hemma med min älskling och han ser just nu på
film i mitt rum och jag sitter här med en bärbar data i mitt
rum också och de känns konstigt, de var jätte länge sedan
ja satt på mitt rum med min bärbara dator!

Min P-stav (min andra omgång nu) sitter nog mkt galett!
Jag är röd omkring den där den sitter under huden och
den kliar som bara den hela tiden, det kan ju inte vara
normalt... så jag får nog boka tid så någon annan än
hon som satte in den kan kolla så det inte är någon
fara. För annars får jag ju ta ut den och börja gå på mini
piller ist...
Så det ska jag göra imorgon!

Fredag- Idag ska jag träffa kimberly, ska bli kul att träffa
henne igen! Verkligen, vi får se vad för något vi hittar på!
Men det ska bli super kul! :D <3

Tisdag - kyrkis igen med madde tösen, <3 ska bli super duper
kuligt faktiskt! Så vi kanske ses ändå på måndag, vi får se !
Kul om hon kan!

Så mkt har jag planerat in änsålänge !! :D Uppdaterar mer
imorgon, BYE <3<3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Det är väl en självklarhet att jag vill ses på måndag, Hoppas bara att min förkylning och halsont har försvunnit helt tills dess, Vi får hålla tummarna, Ja det skall bli super duper skoj på Tisdag på Kyrkis =) Love <3

2009-09-03 @ 21:30:44
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0