Godmorgon ...

TYPISKT mig att vakna och ligga klarvaken kl 7 imorse!?
Varför kunde jag inte bara somna om till 9 då jag egentligen
skulle gå upp? Varför? åh..
men nu sitter jag här i min bäbis rosa morgonrock som mamma
inköpte till mig igår för min gammla blåa sak fick marcus av mig.
Så nu har vi varsin här hemma!
Är det bara jag som är ett stort fan av morgonrock på morgonen?

Idag ska jag ta bussen till madde som jag skrev igår vid
10 tiden, sen blir det kävlinge direkt och sen antagligen hem
till madde igen. Ska bli kul att komma ut lite grann plus att
det känns jävligt skönt att skriva in sig igen på af så man kan
flytta hemifrån någon gång! Jag är ännu mer inspirerad nu när
MARCUS FICK SITT NYA JOBB! Oh ye , hans gammla arbete
slutade i fredags och blev bekräftat sitt nya (fasta) nu igår!
SNACKA OM TUR som andra absolut inte har! Nej nu vill jag
också slita häcken av mig och jobba in mina pengar!

Nej, nu är det 1 ½ timme tills jag sitter på bussen, så jag ska
kanske börja så smått att göra vid mig här hemma så det inte
blir mega stressigt sen! BYE <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0