Fredag <3

Hejsan allihopa !

Idag vaknade jag vid ungefär 10.00 efter en liten mardrömm! haha
sen så satte jag mig vid datan och började sen snacka med min madde
på msn så stack jag dit vid 2 tiden, vi har sackade och klippte foton som
hon hade betsällt hem på amanda och deras lilla familj! Så hjälpte henne
med det och såklart kelade jag med amanda som är liiiiiika söööt som alltid!
Det var jätte trevligt och mysigt som alltid när jag kommer hem till madde !

Madde gumman- skönt att vi har hittat varandra och har de såå kul såklart!
Jag är jätte glad som är vän med dig , du betyder verkligen mkt för mig de
gör du, du och amanda ! Jag är verkligen glad av att ha dig o amanda i mitt
liv, jag hoppas att och vet att vi alltid kommer vara vänner. Du betyder mkt
mitt lilla troll! =D Glöm inte det , vi syns på måndag<3

Och amanda blev 9 månader idag , 3 månader kvar så är hon 1 år!? WOW !
Tiden går riktigt fort, och då ska jag komma hem till madde och fira lilla
grodan! <3

Nej nu ska jag se idol med mammsen och kanske syrran o hennes pojkvän!
Men jag ska se det iallafall, BYE <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Naaw snuttan, Så gulligt, Fint, Vackert & underbart skrivet av dig, Du vet att jag känner exakt likadant för dig gummz, Love you baby <3

2009-09-11 @ 20:02:17
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0