Fredag <3

Igår var jag och marcus jätte kärleks fulla !
Vi åkte till mammas jobb efter hon hade slutat och köpte
en jätte fin tavla som nu hänger i stora rummet, det
var en del klydd att ta den hem för den gick inte in i
marcus bil så vi fick hyra släp för att få hem den.
Det blev en kanon överraskning både mamma o
pappa tackade oss många gg och kramade oss många
gg och tackade. Det känndes så skönt att kunna ge dom något
tillsammans med marcus , jag gav dom den fina tavlan som ett
tack för hur dom är och att jag älskar dom så mkt som jag
gör, dom hjälper mig med pengar fast att jag inte alls har jobb.
Dom är guld världa i mina ögon. Marcus skrev tack för att dom
har hjälpt han när han hade en lite svårare pariod! Nej jag ska
ta ett foto sen på vardagsrummet tänkte jag. <3

Idag- Just nu är jag hos madde ska hjälpa henne med några
högtalare som dom hade beställt! Så de e mkt snack och
data och musik just nu :P , sen kanske vi ska tapetsera marcus
rum idag, kanske ! =D Jag ska ialalfall hjälpa pappa med maten
idag =).

Lägger in foton senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0