Fredag <3

Nu sitter jag här nere i stora rummet och har myst ner mig
i soffan med filt och kuddar och vatten och tittar på förlossnings-
kliniken på tv, mkt intressant tycker jag hur kvinnokroppen fungerar
när vi kvinnor sen ska föda barn, helt enormt tycker jag! Ska bli
spännande sen när jag längre fram i tiden kanske går igenom det!

Idag är det fredag och jag har inte någon aning om ännu vad jag
och marcus ska göra idag, vi har inte kommit fram till något ännu,
men det blir alltid en lyckad helg för oss vad vi än gör! Så vi får se
vad vi gör!! Det ända jag vill just nu är att han kommer hit så att
jag kan pussa på han !

Jag är nu inskriven i af sen i måndags, ska träffa min handläggare
Irina som jag hade innan också, så den 29:de ska vi bestämma närmare,
det jag vill bara få tag i något jobb. Fick ett anonymt kommentar, tack
jag ska kolla där !!

Nej nu ska jag kolla vidare på tv, nu är det ett nytt program
"extrem home make over" Oj, aja så nu ska jag kila!

BYE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0