En trevlig dag med min barndomsbästis !


Här sitter hon SANDRA MÖLLER, hon älskar att bli fotad!

Vi har känt varandra i ca 13 år, vi har gått igenom vått
och torrt tillsammans genom hela denna tiden, vi har
verkligen alltid funnits där för varandra, hon kommer alltid
att vara min sandra för alltid! Vi har så kul ihop hon och jag.

Idag så hämtade jag henne på stationen och så stack vi
hem till mig och drack tee och bara snackade massa,
det känns så himmla naturligt att driekt kunna börja
snacka om allting hon och jag, verkligen!
Sen gick vi in och satte oss vid tv och kollade en stund
sen började vi snacka ännu mer, vi har typ snackat hela
dagen lång och det var verkligen super kul! Jag älskar
att fråga om allting, jag bodde ju innan i helsingborg i
ca 8 år så jag är inte främmad med staden. Så himmla
kul, vi har bestämt oss för att börja träffas mera och ta
upp kontakten ännu mer för vi har alltid "klickat" hon
och jag, faktiskt! Nej hon är en sann vän och så jävla ball!
jag ska också till henne nån gg och se hur dom bor nu
och titta runt på allt och kanske träffa dom jag gick med
när jag var 10 år gammal, coolt om de händer !

Detta har varigt en TOPPEN DAG ASSO ! Så himmla pepp
på allt , så glad !!

nej sandra , nu blir det skärpning på dig och mig!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0