ÄLSKAR MIN MARCUS BIOSCA ! <3


Min kärlek till dig är så extremt stark, jag känner verkligen hur mkt
du betyder för mig, hur du påvarkar mitt liv till det postiva! Aldrig
skulle jag byta detta mot något eller någon, jag litar på dig till 1000%
och du skulle kunna åka vart som helt eller va med vem som helst
utan att jag hade lyft ett finger. Känns så skönt att kunna vara såå
avslappnad med dig. Jag är så kär i dig marcus! Verkligen så kär!
Du är min "grabb" du, vill bara börja på egna ben tillsammans med dig!
Åka utomlands med dig är en drömm, bilda familj längre fram, skaffa
ett hus att bo i är en drömm, jag har så många drömmar som jag
vet komme gå i uppfyllelse! <3 Älskar dig min underbar pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0