15 ljuvliga månader tillsammans med älsklingen<3


Tänk att det har gått 1 år och 3 månader nu, tiden tycker jag går så
snabbt så man knappt ibland hinner med ens! Oj tänk så mkt jag och
marcus har gjort tillsammans! Han är verkligen min sanna kärlek!
Vi brukar sitta och drömma tillsammans om framtiden, vi vill utomlands
minst 1 gg kanske nästa sommar igen som kommer, om vi har jobb och
sånt, så skulle det vara ballt! Sen kanske skaffa en liten vovvsing !?`
Det är så kul att dagdrömma!
Jag och marcus är verkligen som bill och bull, piff o puff ! Vi passar
varandra så perfekt! Samma starka kärlek till den andra , samma sinne
för humor, han är min aldra bästaste vän, vi kan umgås och ha de skit
kul och göra saker tillsammans utan att bråka eller sånt trams, vi är
så kära i varandra fortfarande så det är nästan sjukt? Hur länge varar
typ den "nykära" pirrandet i magen? :S , jag får fortfarande sånt !
Fast att jag träffar han varige dag? Aja, jag har världens bästaste
pojkvän iallafall och det är det som räknas!

10 / 6- 08 är vårat lilla datum, så lycklig !
Vi har andra planer också men i och med att sist jag skrev de i bloggen
så var där nån som skvallrade så nu är de hemligt och långt fram. <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: milla

Tack så mycket:) Jo, jag såg att du lämnat ett cv igen:) Tyvärr så är vi inte i behov av fler anställda just nu:( Men ditt papper ligger kvar:)



Inte hört något från andra håll när det gäller jobb då? Kram

2009-09-10 @ 16:25:29
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0