06:05 ?

Igår - Igår så vaknade jag och var på ett riktigt mys humör!
Men så blev det inte.. Igår hjälpte jag pappa med en massa saker!

* vi smörjde in varända utemöbel i nån gegge
* Bar in allting i garaget och radade upp allting snyggt
* Gick ut på "vinden" och flyttade massa kartonger
* Tryckte in 2 nya där , var nog där i ca 40 min
* Övningskörde till lödde med pappa o åt
* Övningskörde sedan till kävlinge hem till älsklingen<3
* Målade hans rum
* Gick ut med Nikki

Jag blev klar runt 10 tiden med allting!
Helt sjukt vilken dag !! <3

Idag ska jag hem till madde , det dumma är att jag vaknade
06:05 imorse när marcus klocka ringde sen har jag inte alls
kunnat somna om, låg till klockan 7 sen var de bara att gå upp
innan klockan blir halv 9. Så idag ska jag ta bussen då vid 9
hem till madde, sen ska jag och hon gå till kyrkis och vara
där med andra föräldrar och barn och fika. Sen vet jag inte riktigt
vad som händer. Vid 3 tiden så ska jag och pappa till Bauhause och
kolla på en tapet till min o marcus lägenhet som marcus fasnade för
dirkekt, jag med! Sen ska vi inom Tattoo i lödde och snacka med
malin om pappas tattoo och jag ska fråga ungefär vad hon tror min
kommer att gå på, (min nya). Sen blir det hem till marcus och måla
en omgång till och sen blir det mysa!

+ att jag ska skicka iväg 10 nya cv! Bye <3

Här är 2 foton sen i måndags när madde o amanda
var här, fler finns på bdb.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0