Torsdagskväll <3

Heeeeej Heeeeej!

Idag få fick jag brev från försäkringskassan att jag äntligen kommer
få pengar för att jag är med i af och söker jobb. Så sönt, och jag blev
överraskad på hur mkt jag ska få också faktiskt, trodde de var mindre...
Men jag klagar INTE. Så jag sa det till marcus att vi ska faktiskt fira det
med Ullared slutet av november och kolla läget och handla nått till mig!

Nu sitter jag mamma och louise i soffan och jag checkar läget på datan
och mamma stickar en mysig halsduk till mig som jag önskade mig! Den
blir super bra och det går 4 garnnystan till min halsduk.
Louise stickar en till uteliggare som hon och eliott och nån mer (?)
skulle gå och dela ut julklappar till uteliggare & tiggare som inte har råd med
halsdukar och vantar! Väldigt godhjärtade är dom!!

Guuuuuuuud , snart är det dags att tattooera mig också, jossa kunde
förhoppningsvis hänga med mig så jag slipper sitta där sj och uggla!
Nej de ska bli så kul alltså, äntligen börjar det hända saker i mitt liv haha!!

nej nu ska jag fortsätta och kolla på inlåst! Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0