Tisdag<3

Heeeeej Hooooopp!

Jag och mamma var ju på center syd igår, jag inhandlade ett par nya
jeansläggings, 2 polotröjor och en grå mysig tjocktröja! Blev super nöjd
men jag och mamma hittade aldrig några svarta jeansläggings till mig.
Kapphal hade faktiskt ett par skit snygga men de fanns bara i xs,s!
Min rumpa får inte plats i så små. HAHA. Så det blir att leta vidare + att
jag måste hitta skor också, sen har jag mkt fint nytt.

Idag ska jag leka med Kimberly! Ska bli jätte kul, vi har inte riktigt
bestämt oss för vad vi ska göra ännu men det löser väl sig! Vi snackar
just nu över msn.<33

Idag ska också andy lägga klart helt marcus golv, de hade hoppat ut eller
vad marcus sa, så sen när det är lagt ska vi flytta in allt i det nya rummet!
Ska bli kul faktiskt!

Börjar bli lite smått spänd nu, ska snart tattooera mig och jag vet exakt
ungefär hur de ska se ut! Hoppas att jag blir lika nöjd med nästa som den
jag har. De blir jag säkert!

Imorgon blir det leka med madde gumman, ska bli kuligt som alltid!
Sen ska jag och mamma hem till henne den 5 dec och fira lilla loppan
som blir 1 år den 10 dec! Som tiden går madde!?!??!??!??!?!?!?!??!?!?!?
Det är sjukt , minns när du var högravid och satt och åmrade (stavning?)
dig och när du bara ÅH , och ja bara NEJ INTE NU NÄR JAG ÄR HÄR!!!!
HahH , vilka minnen! Ska bli kul att fira Amanda ! =) <33

Nej nu ska jag göra vid mig! BYE <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

illa gumman, Hon fyller 1 år den 11 december och inte den 10 december hehe :P

2009-10-13 @ 20:48:34
URL: http://familjensahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0