Tisdag <33

Heeej Heeej !

Nu var det väl dags för en ny uppdatering.

Fredags -så var jag först på Center Syd och köpte lite
saker med syrran sen var det bara myspys hemma med
älskligen ! det var helt underbart att bara vara hemma och
mysa ner sig i soffan. <3

Lördags- hände inte så jätte mkt , vi åt en god middag, mös och
hade de kul, spelade spel och kollade på filmer!!

Söndag - Skulle träffat linus men han kunde inte så sen bestämde
vi oss för att mysa och skulle baka men de blev inget! haha <33

Måndags- ja då var jag med Kimberly och det var verkligen jätte kul!
vi var på center syd och hade de jätte roligt kollade i typ alla butiker
med barnkläder. Så kul, tack för denna dagen kimbery!! <333

Tisdag- Har träffat min Mentor och det var jätte lyckat! Vi kom bra
överens och hon var verkligen jätte trevlig och jag trivdes så!
Jag ser verkligen fram mot detta !!!
Nu är jag hos madde och ska kolla film.!=D <3

Onsdag- idag kommer min kära vän Jossa hem till mig , ska bli
kul och vi ´ska väl snacka mkt skit och dricka tee =D <33

nej nu ska jag kolla film =D Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0