Shopping var det ja! <3

hejsan allihopa!!

Nu kommer en sen uppdatering, men jag har haft fullt upp hela denna
dagen och tänkte lägga in bilder på det jag änsålänge har handlat!
Jag har gått i alla möjliga affärer, vi har varigt på hela center syd
(det är INTE likt mig) kollat in många affärer jag har provat jätte mkt!

Jag tänker smart, jag håller sakta men säkert att gå ner mina kärlekskilon
och jag köpter enbart kläder nu (försutom jeansläggings) så att jag har
mkt att välja på och det känns bättre än någonsin nu! Jag bara väntar på att
man får jobb och lön, då ska allt gammalt ut (från 2-allt) gammalt ut.
Inte sånt som går att använda eller passar men allt slitet och fult!

2 NYA MJUKISBYXOR

Marcus fick vara provdocka !
Vi har 2 nya mjukisbyxor för 149:- st.
marcus har på sig dom gråa och jag svarta!

EN SUPERBRA PLÅNBOK TILL MIG

Hittade denna fina plånbok som är enkel men rymmer
jätte mkt och jag föll för den direkt!
Billig och bra hittade på Accent!

Min supersköna jacka!!

Här är min super härliga jacka som jag köpte idag!
Den andra lämnade jag tillbaka som var dyrare också
men den jackan gick inte att tvätta (smart) så denna
köpte jag idag och den är jätte skön och mysig och varm!

Cardigan !!

Sen köpte jag och marcus denna underbara gosiga
cardigan till mig , jag ÄLSKAR sånna så jag är jätte nöjd!

Tjockiströjan!

Denna är också inhandlad och den är super bekväm!
Den är lång den går ner till början av låren!
Ska inhanla en till sån här fast i grå

Senaste inköpen nu:
Jackan
Tröjan
Cardigan
Plånbok
Ny väska
Jeansläggings
Mjukisbyxor x2
smink
allmenacka

Ska handla imorgon med mamma:
Fler jeansläggings
Polotröjor x2
skor
Grå tjocktröja

Så imorgon får vi se vad som händer om jag lyckas inhandla något!!

Min syster har ju också varigt med oss och handlat.
Hon skaffade också på sig några fler saker:

Skinnjackan
mössa
vantar
jeans x2
Väska
Ipod
Ipod fodral
locktång

Hon letar också desperat efter en ny vinterjacka och skor!

Brukar inte lägga ut vad jag har inskaffat mig men denna gången
tänkte jag för skojj skull!! =D

Nej , nu måste jag sova!! BYE <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0