Myspys med älsklingen !! <33

heeeej heeeej !

Idag var jag på af och pratade med Irina min handledare om
hur jag har det nu och om mina möjligheter.
20 st från af har fått en mentor och där var en som ville ha mig
och snacka med och hjälpa och stötta med saker och ting som
handlar om att söka jobb och kanske hjälpa mig att hitta jobben.
Blev så överlycklig för att jag fick denna super duper möjlighet!
Där är jätte många ungdommar på af i kävlinge och att jag var en
av dom? Oj, kanske min orut äntligen vänder!?
Så på tisadag nästa vecka vid lunch så ska jag infinna mig på
löddecentrum och snacka med henne. Spännande !
Har även förberätt allting tills dess !!

Just nu sitter jag och älsklingen i soffan och tittar på idol efter
att ha käkat pizza och kebabrulle! Så mumsigt, sitter också med
den bärbara datan här nere och skriver detta inlägg och söker fler
ställen att söka jobb på. Nått tips förutom Center Syd , Lund , Lödde?
Gårdagen idol var helt ok , hoppas att denna kvällens idol blir bra!!

Nej nu ska jag mysa ner med mig i soffan med min älsklings grabb!!
Min underbar marcus , han är verkligen mitt allt, jag är så himmla glad
att han finns i mitt liv, är verkligen det ! Vi passar så bra ihop och vi
har verkligen en fin framtid tillsammans och ingen är lyckligare än jag!
Nej gud så fint kärlek är , jag har verkligen varit med om sann kärlek
med marcus! Och det kan ingen ta ifrån mig! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0