Lördag & 16 månader idag med älsklingen<33

Fredags- Åkte jag till Jossa och busseresan gick hur bra som helst.
har börjat komma igång med bussen var jag ska av och inte och var
man bytar buss! (Stolt). Så jag åkte hem till Jossa och vi snackade och
sånt sen kom hennes kompis Marre som jag tyckte var jätte snäll så satt
vi ute i Jossas  lilla mys pys plats och drack lite och snackade om allting
mellan himmel och jord. Och körde även "jag har aldrig" så där kom en
del sannigar fram. (asg) Det var en mkt mkt mkt trevlig kväll!

Lördag- JAG OCH MARCUS HAR 16 MÅNADER IDAG ! <333333333

Idag var vi på center syd jag älsklingen och syrran o hennes pojke elliot!

Jag inhandlade:
Jacka
Två tjocktröjor
En super bra plånbok!

Nu står marcus och pappa och lagar maten sen ska vi käka.
Sen blir det bara mys pys med mig och marcus idag ska inte
göra något annat. Fira våra 16 månader tsm. Bara gosa ner oss
framför tven. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0