Guuuud vad jag är trött idag?

Heeeej Heeeej!

Nu var det dags för mig att skriva lite igen i bloggen känns det
som. Idag vaknade jag 11 och det kändes så sent, vill inte vakna
så sent. Men jag sover inte så jätte bra om nätterna mkt att tänka
på och sånt, så det kan vara däför!

Igår kväll gick jag och pappa och marcus en runda här i hoffan i
40 min rask tackt! Känndes väldigt skönt att få röra på sig och
detta ska vi försöka göra varige dag! Iallafall jag!

Innan på dagen var jag hos maddish och hälsade på och snackade
med madde och lekte med amanda! Hon är hela 10 månader nu,
shit? Där ser man vad tiden går! När jag får barn ska jag verkligen
bevara all tid jag kan med mina barn!

Torsdag idag, jahapp!
Idag ska jag och marcus flytta in dom sista sakerna in till marcus
nya rum, ska bli spännande faktiskt! Tror att det blir super bra
enligt mig sj! =D. Uch ja, haha!
Nej nu ska jag gå ner och göra något gott att äta och bädda ner
mig i soffan i nån timme sen blir det upp och göra vid sig och sen
iväg.

LÄNGTAR TILLS JAG FÅR JOBB!
Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0