Fredag <3

Fredag idag baby - Idag är det fredag och min älskling vill fiska med andré
och det säger jag absolut inte nej till men jag vill absolut inte fiska idag!
Så jag funderar på att sticka till min vän. Och det känns mkt bättre än
att bara sitta hemma och mögla!

Måndag- Ska jag till Af för där ska visst vara något föredrag om cv och sånt.
Så måndag blir det kävlinge. Sen blir det väl hem till marcus och kela med nikki
tills han slutar jobba!

Tisdag- Ska jag leka med Kimberly! Ska bli super kul som alltid!! Så vi får
se vad vi gör, kanske center syd , eller kanske om hon kommer hit eller jag
till henne, Vi får se men de ska bli kul att träffa henne igen såklart<33


Just nu kollar jag på tv, just nu är det förlossningskliniken (intressant) , man blir faktiskt
lite avskräckt ibland för framtiden! Det är ju såklart inte alls aktuellt nu alls för jag vill
uppleva saker och sådant och det vill marcus med, men de är intressant att kolla på hur
vi kvinnor är och fungerar när vi föder!! Coolt!


Jag hoppas verkligenn att jag snart får jobb, då flyttar jag och marcus hemifrån och ihop!
Det kommer verkligen kännas 110 % rätt att han flyttar med mig, att vi kollar på våran lägenhet.
Att det inte bara är jag som flyttar och han kommer senare. Vi två kommer från den dagen vi
flyttar ihopa bli en liten familj. Rätt coolt!
Att vi bor under samma tak, delar på allt, bestämmer allt tsm, jag LÄNGTAR!

Rätt coolt sen när jag och marcus blir ett att när man kommer hem till sina föräldrar så är
man gäster!? liksom WHAT? hahah sååå coolt!
Nej nu vill jag och marcus få vårat eget!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0