En liten uppdatering igen =) <3

Heeeej Heeeeej !

Gud vilket mys pys väder det är ute nu, solen skiner lite grann
och de är kallt och jag har lite ont i magen och ligger nerbäddad
i soffan med våran stora mysiga filt. Funderar på att gå och göra
en varm kopp choklad också!

Idag skulle jag ha varigt med kimberly men både jag och hon mår
lite krassligt så vi bestämde oss för att ta det en annan dag. Det är
bättre än att båda sitter och kanske inte mår hundra 100%.

Kollar just nu på mannen som talar med hundar!
Han är sjukt grym faktiskt och jag beundrar han verkligen!
Marcus vill ju sedan ha en Rottis! Och visst för mig, bara det är en
hane, men då blir det MKT jobb för att inte få den ur balans och då
är de ENBART jag och marcus som får träna den och säga till den var
vi än är när det gäller saker, kanske inte om den skulle hoppa på någon
men de ska inte bli aggresivt eller något slag mot den. jag vill ha en
balanserad hund som vaktar vår lägenhet/hus och familjen och bli den
perfekta FAMIJEHUNDEN med barn.


Uch ja , men nu vill jag ha ett fast jobb och komma in i vuxenlivet!!
Det är min största dröm just nu! Ska sätta mig ner nu i veckan och skicka
ut nya ansökningar till Centrum i Lödde och lite på center syd.
Gud så mysigt med en liten lägenhet med älsklingen! Åh ja!

Nej nu ska jag titta lite till på tv. Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0