07:50 orka?

Gooooooodmorgon allihopa!

Idag när klockan ringde 06:05 så har jag varigt vaken sedan dess.
jag kan inte alls soma om och det är JÄTTE STÖRIGT!
Så jag tog ner den bärbara datan till mitt rum och har suttit med den
sedan dess. Hopplöst att man inte kan somna om...

Imorse så skickade marcus ett sms att mammas billampa där inne var
på så jag hade inget annat val än att glatt skutta upp och väcka mamma.
Det visade sig att min syster hade klämt bältet i bildörren sedan igår
eftermiddag... men som tur var kunde mamma starta bilen direkt!
tackar marcus för det !

Klockan 11 ska jag och mamma till center syd för att inhandla lite mer saker.
Känns så dumt att mamma handlar till mig idag men så är det när man är
arbestslös och inte får några pengar utifrån! Men snart är det dags!
Sen ska jag ta bussen vid halv 1 till kävlinge där jag sen ska bege mig till
af och sitta på ett möte igen (kuligt??) och + att jag redan har lyssnat på just
det dom ska gå igenom. Men det är bara att bita ihopa och sitta och lyssna!
Sen är väl mötet klart runt halv 3 och då ska jag prata med Irina sj om några
saker sen blir den 30 min promenad hem till marcus.
Sen ska jag ringa Kimberly angående imorgon !! =D
Tänkte också ta Nikki på en runda, hon bara ÄLSKAR det!
Sen kommer älsklingen och sen blir det äventyr... <3333

Imorgon- Ska jag som sagt var leka med Kimberly!! Det är jätte kul att träffa henne
och man har alltid så kul ihop! Det ska bli riktigt kul att träffa henne och hennes
underbart söta son! <3

Onsdag- Ska jag träffa madde, vet inte hur det blir ännu om hon kanske
kommer hit eller om jag ska till henne! Ska bli kul som vanligt såklart!!<33

Uch fy vad mina ögon hänger och dänger... SÅ TRÖTT!!
Nej om jag skulle sova till 10... Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0