Torsdag

hej allesammans, nu är det dags för mig att
skriva en liten blogg. Haha min stora sis
sa till mig att göra det så det får jag väl ta och
göra. Idag har jag lekt en stund med Kimba
och sen stack jag och marcus och käkade
pizza , MUMS, och nu är jag hemma och
marcus och linus kollar på film i mitt rum
men jag orkar inte kolla just nu så jag sitter
hellre vid datan. haha. imorgon ska jag
träffa min madde och vi ska väl snacka
skit och käka något gott kanske. Får
extra pengar insatta imorgon så det
får vli till en kaka eller bulle eller något.


Jag hittade dessa bilderna. Dom är väl
ca 1-2 månader gammla.

VEM AV OSS HADE NI INTE VELAT MÖTA I EN GRÄND ?
1. MIg med pistol?

2. Marcus med pistol?


hahaha nej nu ska jag kolla lite bloggar och så sen ska
jag ner och käka gooooodis ;) Kommentera gärna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0