Tisdag

hellu alla ,
idag var jag först och träffade min vän Kimberly
hemma hos henne, Anlände kl.,10.00 och
satt och snackade och hade de dö mysigt.
Sen stack vi till kävlinge och hon skulle
göra en sak med jacob så jag stack
och träffade älsklingen och besätmde oss
för att synsas nästa vecka ist.

Så jag och älsklingen käkade mat . . .
jag åt en baugette på "mada lådan"
och marcus en pizza på vikings.

Sen klockan 4 träffade jag jossa på
lödde centrum så har vi bara suttit och
snackat skit och ätigt och hon har rökt.
Jag har haft uppehåll nu i 2 veckor och
1 dag idag. Så liiiiiiidde stålt !
Det var verkligen jätte trevligt att träffa
henne igen och vi ska ses en stund
nästa veckan då kanske i kävlinge =)

Nej nu ska jag titta på tv och kanske
spela lite spel sen med syrran om hon
vill.. men annars så blir det tv.
Skriver mer imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0