Söndag Söndag Söndag Söndag Söndag Söndag

Hej , igår var vi som sagt och kollade på punk.
och det var väl som det var men eliot var duktig
på att spela bas men han som sjöng skulle ha
stuckit sin väg. haha. det var ingen fin sång...
Nåväl, sen kom vi hem och så mös vi här hemma
hela familjen ( marcus är inräknad så klart)
mamma säger alltid att hon har fått en extra son.
Så vi spelade UNO och "med andra ord" , det gick väl bra.
hahah men aja sånt är livet,.

Idag ska jag marcus linus och kalle åka och
käka pizza och jag ska tvinga med mig louise
nu också ( min syster ) så kan hon och jag dela.
sen blir det väl bara en mys dag antar jag.

Imorgon ska jag ringa maxi om jobb.
Sen ska jag väl ringa kimba också hade jag tänkt.
Nej nu var det inget mera än sålänge

men här kommer två foton på mig o syrran <3

Hon är en utav mina bästaste vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0