Söndag - mors dag


♥ Väldigt varmt ute idag
♥ Mors dag
♥ har inte bränt mig ännu
♥ Min mobil fungerar helt igen
♥ Imorgon börjar marcus jobba
♥ Mamma har börjat använda större örhängen¨
♥ Vi ska grilla flintastek ikväll


- jag har råkat stoppa i mig för mkt onyttigt redan
- jag börjar få fler och fler pigmentförändringar...
- Marcus är inte här med mig =)
- att jag tänker alldeles för mkt . . .
- jag är för lat för att söka jobb


Idag blir det att ta det lugnt fira mors dag och kanske
sticka ner en sväng om till sjörana med syrran för att
kolla hur det ser ut och hur fint vattnet är. För jag och
min bästatse storasis kanske ska ner där imorgon...
Annars blir det att spela spel och mysa idag.

Jag vet inte men det är något med denna sången alltså !
jag får en sånn sommarkänsla av den , så bra den är alltså !
jag kan inget annat än att bara sjunga med för den är så jävla grymm <3


- nej nu måste jag dra , looooooove Yaaaaaa <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: noescape

Ja, juste! det är ju mors dag! :D

Vad händer? ;)

sv: Jo, allt är super! nu är jag tbx igen... ;)

2009-05-31 @ 15:53:28
URL: http://noescape.blogg.se/
Denna gulliga kommentar skrevs av: hanna

du är med i veckans blogg lycka till <3

2009-06-01 @ 20:33:46
URL: http://hannaoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0