Onsdag

hej hej alla glada personer som läser min blogg.
Idag är det inget roligt väder alls. UCH.
Blåser och regnar som bara den här där jag bor.
Idag ska jag söka jobb på maxi (igen) gäller
att tjata till sig en plats, det är så man får göra
nu för tiden. men men ...

Idag blir det bara en mysdag med baby och
käka lite onyttigt och glo på film och spela
spel, och imorgon får vi hoppas på finare
väder för då är det ju strippen men jag och
älskling ska antagligen sticka till Lund och
kolla på bio för det var ett tag sedan sist.

Taget idag utanför mig, man ser hur de blåser=

Älskar min Marcus biosca oerhört mycket, hoppas
och tror att det alltid kommer att vara du och jag.
Förlovningsdagen:10/6-09 vår 1 års dag <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Viktoria

Oh tack så jätte mycket (A)

Haft en bra dag?

2009-05-06 @ 18:45:19
URL: http://viickii.blogg.se/
Denna gulliga kommentar skrevs av: Viktoria

Bara bra här :D

2009-05-06 @ 19:01:00
URL: http://viickii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0