måndag

hej hej , inatt hade jag stora problem med varmen. Det var jätte varmt men älsklingen
somnade nästan direkt när vi gick och la oss . . . så efter ungefär 1 timme så fick jag nog
och tog min kudde och täcke och gick upp i syeriet där mamma har bäddat ut en säng till
egentligen pappa men han sov inne hos louise och louise nere hos mamma. Så den
sängen var bara min!
Idag så vet jag och marcus inte rikitgt vad vi ska göra ännu , men det kommer vi nog
snart på, annars blir det väl en mysdag eller något i den stilen. =)
hej så länge på er , älskar min marcus biosca mer än alla och allt som finns på denna
jorden, han betyder mest för mig. och det vet han hoppas jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0