lördag lördag lördag lördag lördag lördag lördag

Igår var jag med emily en stund och snackade med
henne lite och sedan kom älsklingen så körde vi
runt lite för vi visste inte dirkekt vad vi skulle göra
han mådde inte så värst bra men sen bestämde
vi oss för att bege oss hem till kalle.
Där var rasse, hans blivande flickvän, linus ax,
kalles 3 andra kompisar, kenny, och vi.
Så vi var där typ till 1 tiden sen var vi för trötta så
vi körde hem emily och sen stack vi hem och somnade
dirket.

Idag är älsklingen hos jonas och fixar det sista på muren.
Och sedan ska han träffa mig och ikväll blir det punk konsert
i malmö där eliot ska spela så det blir att bege sig in där
med min lillasyster för det är hon som vill se han.
Så det känns bäst att storasyster hänger med.
Och det ska även emily och kanske linus och hans chef
göra. Trevligt trevligt.  Så vi får se hur det blir idag.
Jag ska försöka att fotografera så ska jag lägga in bilder
här. =) Annars händer nog det inte något skojjit.


Älskar dig mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0