fredag

Hej hej , igår var inte någon speciell lyckad valborg,
så nästa år blir det antagligen Lund direkt.



Igår var jag och fixade till jennys hår (marcus tvilling)
och hennes kompis och båda blev jätte glada och nöjda.
Jennys hår gjorde jag först inbakade flätor på och sedan
satte jag upp det bulligt och snyggt där bak.
Och jennys kompis satte jag också upp snyggt på.
Och som tack för det fick jag en vinflaska som invigdes
igår av mig och mamma. jag blev nöjd med frisyrerna iaf.



Och idag är sista dagen som jag är blondin , idag ska
jag färga håret mörkt brunt. Så hoppas att det blir snyggt.
Jag är konstigt färgar håret mörkt till sommaren när alla
andra färgar ljust (som min syster vill) men jag orkar
inte med mina utväxter så nu j*vlar ska jag slippa det.
Mitt hår växer så sjukt snabbt. Nu på 4 månader
har håret växt ca 1 dm . . . sjukt jobbigt. Så hejdå det
blonda och hej de mörka.

Annars sen idag så ska jag och älsklingen mysa och sedan
ikväll så kanske det blir partaj eller något. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0