Frågor

1. Hade du kunnat pussa en utav motsatta könet -
ja om jag var singel och full
2. Är du tsm med någon just nu, hur länge har ni varigt tsm -
Ja marcus, snart 11 månader
3. Vad för husdjur har du haft -
Fågel, vandrandepinnar, hund, ödlor, fiskar
4. Hade du kunnat döda någon som hade dödat någon du älskar -
ja, utan tvekan!
5. Hur gammal är du -
19 år
6. Har du något syskon -
ja en lillasyster (Louise) som är den bästa systern <3
7.
Jobb / skolan -
försöker hitta jobb
8. Har du någon tattoo - j
a, en på underarmen
9. Har / har haft piercingar -
har i läppen , näsan, navlen har haft också i bröstet
10. Du måste ha rätt tråkgigt som svarar på frågorna -
ja , sådär
11. Tycker du om att sjunga -
ja , det tycker jag, framförallt karioke här hemma
12. Tycker du om att köra bil -
ja , fast jag övningskör bara just nu
13. Röker du -
har gjort i 4 ½ år, nu äntligen har jag varigt rökfri exakt i 2 veckor, och fler ska de bli
14. Dricker du -
ja , fast typ bara öl och ibland vin. fast inte rött för det är äckligt.
15. Tar du droger -
aldrig över min döda kropp

Så nu har ni som inte känner mig lärt känna mig lite bättre,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0