Torsdag - äntligen

Nu imorse vid halv 9 gjorde jag ett cellprov på
livmodershalscanser! Jag har aldrig tänkt innan
att det faktiskt kan smittas via sexuell kontakt.
Jag var innan tsm innan med en som inte var trogen
av sig och som hade ändå varigt med många
tjejer så jag kände att jag ville inte riskera att
jag bär på viruset och inte vet om det.
Jag tycker att om du/ni har haft sexuellt kontakt
med någon som inte håller sig till dig eller
har haft många andra tjejer eller säger
"ah , jag behöver inte kolla mig jag har ändå inget"
så tycker jag att du ska kolla dig, för det var inte alls
svårt och det gjorde inte alls så ont att ta provet
som jag trodde att det skulle göra. Jag ska sen
gå var 3 år sen när jag fyllt 23 år. och det var så
skönt att höra att jag har iallafall inte har det nu
och att min livmoder var "rosa och fin" så hon
sa att jag inte behöver oroa mig för jag är frisk!
 Hoppas bara att jag inte har
viruset så att det kanske utväcklas till canser.
men på vissa människor utväcklas det inte ens
och försvinner sj? Mysko.. men så är det.
Får reda på det om ca 6 veckor !
Tänk efter rikitgt noga om ni inte också ska göra det. !!!!!!!!!!!

Iallafall idag ska jag hem till madde en stund
och snacka skit väl och ta någon fika kanske.
Imorgon ska jag med marcus till hans jobb
och hjälpa till och göra fint på gravar.

Igår var jag och mamma hos mormor och
fikade jag snackade väldigt mkt var där i
ca 4½ timme och tiden gick väldigt fort .
Det var super trevligt verkligen.

Här är min kära mormor med sin vovve dino

Mormors pippifågel Kim

Här är min underbara mamma <3

Här är lilla dino som var jätte gosig och ville hela tiden
kela med mig, haha <3




+ Kollat mig för livmodershalscanser
+ Solig dag idag
+ ska träffa min madde
+ slipper vara orolig för ett tag fram nu
+ min tatto är fin fin fast att jag har solat


- Det blåser ute
- vi har inget gott hemma att äta
- orkar inte noppa mina ögonbryn

bye <3




Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

men du e väl bara för go du min älskade tjej, "Dagens minus - Orkar inte noppa mina ögonbryr", Det tyckte jag lätt rätt roligt hehe :P

Puss puss - K Ä R L E K - <3 <3 <3 <3 <3

2009-06-04 @ 10:22:10
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/
Denna gulliga kommentar skrevs av: Milla

Men visste du att tjejen har inte me de o göra egentligen, för de e killarna som bär på viruset o vissa har de utan att ens haft sex. Läskigt.

Man kan inte skydda sig mot de heller, kondom hjälper ej eftersom de räker ibland att man bara nuddar utanpå :O

2009-06-04 @ 13:01:41
URL: http://eogell.blogg.se/
Denna gulliga kommentar skrevs av: NOESCAPE

guud vad sööt Kim var!! ^^

2009-06-06 @ 00:45:51
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0