Tisdag - 24.6 grader ute härligt

Igår var jag och mamma och min stora sis madde
på sjörana och stekte och badade. Detta var första
doppet för mig i år och det var så himmla skönt i
vattnet så det var sjukt. Så jag och madde var i en
stund och badade och kollade på fiskarna och
samlade på skit coola stenar. Sen eftre 5 timmar
kom louise dit och sen efter 1 timme kom baby dit.
Madde hade bränt sig lite på ryggen och jag på
både bröst och rygg. Men det gör inget för det är
så skönt i solen. men idag ska jag smörja in mig
iallafall så jag inte blir bränd idag.

Sotra sis sov i ca 1 ½ timme i solen

Madde , hennes bäbis , och min mamma

Du betyder så sjukt mkt för mig <3

Sen kom älsklingen ju och fick hålla i amanda <3

Idag ska jag nog bara ta det lugnt ute i solen och kanske
snacka lite med mamma eller något för hon är hemma
idag, marcus slutar vid 4 och är väl hemma vid halv 5
tiden så jag vill att tiden ska gå om jag bara ska sola =)

Idag ska jag börja byta vana med min mat så jag kan tappa
5-10 kg. Sen ska jag stanna på den vikten.  =D
nu måste jag ut och sola. hej <3

Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: noescape

LYX! :)

Hemma hos mig är det regn...

2009-06-02 @ 18:45:33
URL: http://noescape.blogg.se/
Denna gulliga kommentar skrevs av: steff ♥

heheh :D



Hellu!

jappjapp!



görru då?

KRAM!

2009-06-03 @ 17:24:06
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0