Fredag


+ Jag vill faktiskt söka jobb som en galning
+ jag vet hur mitt hår ska se ut idag
+ lyssnar på bra musik
+ känner för att träffa mycket folk idag
+ jossa tar studenten idag


- har mått illa i 3 dagar nu
- kunde inte hänga med älsklingen till jobbet idag
- vet inte vad som händer med mig , men de löser sig
- ingen sol ute + det  blåser idag

Jaha nu är det fredag idag och jag mår lite halvt
dåligt... så ja vi får se hur allting blir..

Syrran vill ha luggen fixad så får väl göra det till henne.



Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Madde

Nämen, Lilla gumman, Nu får du allt snart ta och uppdatera din blogg, Du har ju inte skrivit ngt alls sedan i fredag :(, Nu finns det ju inget att läsa om du inte skriver blogg ju :(. Puss puss L O V E <3

2009-06-09 @ 10:41:18
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0