29/06-09

Idag när jag vaknade så var jag inte lika
illröd som igår kväll när jag la mig och sov.
Lyckades ju bärnna hela backdelen på mig
när jag låg och guppade i poolen men vi
får hoppas att det lägger sig till någon fin
brun färg iallafall, så inatt fick vi ta ner
extra sängen i mitt rum så jag fick större
plats att ligga och sova på , för det är riktigt
jobbigt när man är bränd och de bara kokar och
ligga och trängas i en 120 cm säng.

Idag så kommer Emily hit , ska bli jätte kul för
hon har jag inte träffat nu på sjukt lång tid , så
hon slutar 13.30 och tar bussen från kävlinge
14.07 och är beräknad att vara här ca 15.00...
Lite tråkigt faktiskt att det ska behöva ta så lång
tid från kävlinge till Hoffan med sommarbussen.
Idag när vi ska bada är det rätt bra att det inte
är stekande sol ute för då hade jag behövt bada
med t-shirt och shorts, så nu kanske jag bara kan
bada i Bikini kanske , haha vi får se men badas
ska det för poolen är det ca 25 grader i !!

det tråkiga med hela detta "sommarlovet" är att
marcus jobbar typ genom hela ... så han kan
inte bada så mkt och vara uppe sent och sånt,
men sånt är livet !

Nej nu ska jag gå ut och kanske ta ett litet dopp
i våran nya pool , sen får jag bara vänta ut Emily!
Hej svejs i lingon skogen !


Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: Alice & Louise (:

Kika gärna in och ge dina funderingar på våra tankar.



kram!

2009-06-29 @ 12:53:55
URL: http://nostravita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0