28/06-09

hej hej , nu har jag varigt dålig på att uppdatera.

Onsdag- fyllde älsklingen 22 år ! Det var jätte trevligt
och mysigt på hans födelsedag. <3

Torsdag- Vi fick en inplus vår familj och köpte en pool
så nu har vi en sådan också , men nästa år ska vi sälja
denna och köpa en större och bygga ut och sådant. Men
det var nu till denna sommaren som är kvar.

Fredag - jag träffade min madde en stund och sedan
tog jag och älsklingen det lugnt , vi badade i poolen
21 grader var det i den.

Lördags- jag marcus mamma pappa louise elliot
var på LISEBERG ! YEY ! <3

Söndag - jag har badat i poolen som nu visar 24 grader
och är jätte skön att simma i , har dock bränt mig en del
och fått mkt fin färg på hela kroppen. Nu ska jag be marcus
smörja in mig med "after sun" och sen ska vi bara mysa idag.

Måndag - Ingen aning får vi se =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0