22 / 06 - 09

Hejsan svejsan !

Förs vill jag bara säga att jag fick svaret idag om
"livmoderhalscansern" och jag är helt normal !
jag hade verken viruset eller canser (som jag misstänkte
att jag kanske hade, ville ju kolla mig) så jag är helt ren
och slipper ens tänka tanken nu tills man blir kallad i
vanlig ordning vid 23-25 år !

Idag vaknade jag klockan 12 och mamma sa till mig
att jag hade fått en tid hos läkaren i lödde kl.13.00.
Pga mina lungor som har varigt fuckade nu länge
Jag skulle egentligen träffa madde vid 11-12 men
så blev det inte. Efter 2 timmar med två omgångar
blodprovning, fick andas in i 2 min två olika gg
med något för lungorna och det visade sig att jag
har en "alargi astma" , och i och med att jag inte tål
gräspollen så har jag rökt mig till astma och kommer
nog att ha hela mitt liv nu. Men det gäller bara för mig
att ta medicin så kommer det att bli bra. Så jag får bara
astma "anfall" när jag utsätts för något som nu i mitt fall
graspollen så väcks min astma till liv. Så nu har jag alla
svaren på mina frågor som har varigt i mitt huvud.
Men det är ingenting som kommer att hindra mig förhoppningsvis
och jag ska fortfarande festa och bada och allt annat som
jag alltid har gjort innan.
Så nu har jag fått ett resept och mamma ska hämta ut
min nya medicin.

 Denna har jag taigt så länge från min syster "akutmedicin"

Efter att ha varigt  där i 2 timmar så gick jag äntligen
för att få träffa min underbara vän madde. Madde
frågade mig om jag ville passa amanda sålänge
medans dom handlade så hon slapp sitta i vagnen
hela tiden och så blev de inte klydd med bilresan heller.
Och jag som tycker om lilla amanda så mkt sa inget
annat än JA !
Så när dom hade åkt iväg för att fixa hem sina saker
så matade jag henne med välling och somnade henne
i min famn för tösabiten var så trött. Sen la jag henne
brevid mig i soffan på kuddar så sov hon där i 20min
sen var det full rulle på henne. Hon började säga
"dah dah" och jag lyckades filma in detta underbara
ögonblick. Hon grät inte en enda gg och jag gosade
och mös jätte mkt med henne. Sen kom madde och martin
hem efter ca 2 timmar. Madde var jätte glad verkade det
som att jag hade tagit hand om deras lilla söta dotter
medans dom behövde handla.Jag kommer absolut att
passa henne igen när dom än vill. Allting gick bra och
jag vet att jag klarar det utmärkt! Så skönt att madde
hade det förtroendet att släppa henne helt till mig dom
timmarna. Känns jätte bra verkligen!
Sofia martins andra dotter var också där , men hon sov
mest och sen så visade hon mig olika saker och
snackade faktiskt på rätt mkt !
Nästa gg jag träffar min madde nu i veckan så
kom jag med förslag att sticka till en lekplats så
sofia kan leka och jag =D.

Här har jag precis lagt ifrån mig amanda
från min famn för att hon skulle fortsätta
att sova sj =)



Här är maddes lilla loppa i full gång när hon hade vaknat
att börja utforska allt möjligt! Hon tyckte jätte mkt om Ior
som ligger där bak som hon fick av mig när hon var
nån dag gammal. haha den busade vi mkt med !
ja du madde , nästa gg ska vi på upptäcksfärd du och jag.



Jag och marcus har varigt i barsebäcksstrand och myst i
solnedgången, marcus körde innom shell och handlade
lite gott gott så satte vi uppe på bunkern över havet.
det var så extremt mysigt så det var sjukt , så skönt
för mig att få komma ut, har nästan bara varigt hemma dessa
dagarna nu i 2 veckor medans jag har varigt "sjuk" astma...
Så marcus kom med förslaget och jag nappade direkt!
Vi var väl där i ca 2 ½ timme och han hittade denna
hjärtformade stenen till mig. Var tvungen att fota den.
nej nu har jag skrivigt jätte mkt om de närmsta dagarna.
Hoppas att ni alla mår bra ! Nu orkar jag inte skriva mera!

Fler bilder ska jag lägga upp på bilddagboken!



Looooooove marcus<3


Kommentarer
Denna gulliga kommentar skrevs av: N O E S C A P E

söta bilder! :D

2009-06-24 @ 11:27:01
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du är döpt till?
Jag är lat.

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Make my day:

Trackback
RSS 2.0